Valuev’den Haye’e İşi Uzatmayacağım

Valuev WBA Ağır Siklet Dünya Şampiyonu Nikolay Valuev ünvanını korumak için yapacağı David Haye maçı için ilk kez konuştu.Valuev 7 Kasım 2009’da karşılaşacağı Haye’e mesaj göndererek Haye’i nakavt ederek bu maçı çok kısa bir sürede bitireceğini işi çok uzatmayacağını söyledi.Fightnews.com’a verdiği röportajda Valuev şunları söyledi.
”Haye yarı ağır siklette dünya şampiyonuydu ve o gerçekten çok hızlı ve tehlikeli ancak bildiğim birşey var o da bu maçı kazanacağımdır.Haye’in maçlarını izledim ve onlara göre çalıştım.Biliyorum o çok konuşmayı seviyor fakat bu maçı fazla uzatmayacağım.Valuev kibirlenmeyi,maçlardan önce çok konuşmayı sevmez ve bir meydan okumadan da kaçmaz.35 yaşındayım 16 yıllık kariyerimde zorlu maçlara çıktım eski şampiyonlarla dövüştüm ve şimdi kariyerimin en zorlu sınavına çıkacağım.Haye ile maçtan önce olan görüşmelerimiz çok kısa sürdü ve hemen anlaşmaya vardık.Maçı kabul etmek zor olmadı.Biliyorum ki ondan daha iyiyim.”Valuev Haye ile yapacağı maç ayarlanmadan önce eski tartışmasız yarı ağır siklet dünya şampiyonu David Haye’in klitschkolarla maç yapmak için yaptığı görüşmelerle ilgili de konuştu ve şunları söyledi.
”Klitschkolarla maç için anlaşma yapma amacıyla yapılan görüşmelerin zorlukları hakkında Haye’i anlayabiliyorum.Birkaç ay önce ben de telefonda Vitali ile görüşmüştüm ve aramızda bir maç yapılması konusunda uzlaşmıştık.Sonrasında Vitali benimle konuşmayı durdurdu.Promotörümü araya soktum ve daha sonra Vitali’nin benimle karşılaşmak istemediği konusunda beni bilgilendirdiler.Bundan sonra beklemekten başka ne yapabilirdim ki?Haye ile anlaşana kadar yaklaşık bir yıl maç yapmadım çünkü bana güçlü bir rakip gerekliydi ve Haye’i seçtim.Klitschkoların ekibiyle yaptığımız müzakerelerden farklı olarak onunla çok kısa sürede anlaşmaya vardık.Klitschko’nun Haye’e anlaşma için kabul edilmesi zor Haye için kötü şartlar teklif ettiğini biliyorum.Klitschko ve Haye arasında imzalanması düşünülen kontrata baktım.Klitschkoların istedikleri gerçekten korkunçtu.Klitschko kardeşler rakipleri için hazırladıkları kontratlarda yalnızca kendi menfaatlerini düşünüyorlar.
Valuev’in değindiği bir diğer konu da eski ağır siklet dünya şampiyonu John Ruiz’in Valuev’in Haye ile yapacağı maçı engellemeye çalışması ve WBA şampiyonluğu için Valuev ile dövüşme hakkının kendisinin olduğunu iddia etmesi ile ilgiliydi.Valuev’in Ruiz ile ilgili açıklamaları şu şekildeydi
”Ruiz’de kim?Skandalları ortada olan tüm yaşamını mahkemelerde geçirmiş biri.Onu iki kere dövdüm ve ondan çok daha iyi olduğum ortada artık onu rakip olarak düşünmüyorum ve ilgilenmiyorum.Haye ile dövüşeceğim ve yalnızca Haye’e konsantre olmuş durumdayım.
Son olarak da Haye’in Valuev maçı için yaptığı iddialı açıklamalar ve Valuev ile ilgili sözleri ile için Valuev şunları söylüyor.
”Haye’in boş konuşmalara olan tutkusunu biliyorum ancak bu maç için iyi hazırlanıyorum ve söz veriyorum.Hayemaker için kısa bir gece olacak.Bu boş konuşmalar sadece Haye’e zarar verir. Bana birşey olmaz.Haye’i uyarıyorum böyle konuşarak psikolojik dengemi bozamazsın.Ben bu gibi şeylerden etkilenmem.Beni provake etme çalışmalarına devam edersen sadece bunun bedelini ringde sana ödetirim.
Kaynak:Hayemakerboxing.com

Valuev’den Haye’e İşi Uzatmayacağım için 1 cevap

  1. msg4 diyor ki:

    bakalım sonuç ne olacak heyecanla bu maçı bekliyorum.

Bir Cevap Yazın

